vattkoppor vs pricksjukan

jaa då äntligen, om man få säga så, har ida fått prickar överallt....
igår kväll hade hon febran över 39 grader å super gnällig, ont i magen för hon hade ingen aptit, ont i huvet å i kroppen.. inte för att jag klandrar hon, men när klockan var 23.30 så va jag så trött å vart på så dåligt humör... allt efter 23:00 är jag så himla trött.. Axel den korven, han hade visst beslutat sig för att hålla oss vaken till jaa 01.30.. jag somnade å vaknade i soffan om vart annat... såå idag har han tagit igen sig å sover som en björn i ide...hahaha...

Så jag HOPPAS att denna kväll/natt ska bli lugn å att vi få sova i nån ordning...  Men de ska väl kännas att man är småbarnsförälder....phu... Ida ska ¨ducha, fika å gå i säng tidigt, Axel ska jag snart väcka så han äter å somnar som han brukar i kväll....

by the way, när jag va liten så tyckde man att Astrid Lindgrens filmer å björne va bra barnprogram, barnen i dag gillar program som "svampBob fyrkant" osv.. tycker många av dessa som finns att välja mellan  är roliga men även så Tråkigt... allts som inte är tecknat är är inte bra enligt Ida....hm.. jag som gillar Emil, Ronja osv...


   svampbob fyrkant                                                           Björne



och... jag behöver en  EXTREM MAKEOVER!!!!! HUR SKA MAN FÅ MONEY TILL DE????



over and otu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0