en dag på stallet

Faan va roligt de va, även fast jag va som grannen min bruka va, helt upptagen med sig själv=)
Tyckte de gick bra med wacker, lösgjorde han ganska bra faktiskt. Sen red Alex på honom för första gången, vilket han förmodligen kände å passade på att dra iväg med henne i full galopp i ridhuset.
Ida red Nisse, hoppade å galoperade- super duktig verkligen, hon kom att bli en duktig ryttare i framtiden!!!
Så på månda hade jag tänkt mig en dag till nere på stallet... nu jäklar bli de träna innan sommarn, mycke galopp ska vi träna på i båda varven..
Kristina följde å med ne, skit kul verkligen... å wacker ville gärna spexa lite extra när hon satt på ryggen- han tyck nog det är lite jobbigt att vi kräver saker om honom=)

Annars är allt som vanligt, full rulle hela tiden, axel älsar att vara ute, det bästa som finns, och när det väl är dags att gå in bäll han å grin.
Ida ha börja fotbollsträning, vilket va skit skoj.


Idag å hela helgen jobbar jag, tillsammans med min älskade Evis, de kom att bli såå kul!!!
Så jag hoppas det bli en lugn helg med mycke sol så vi kan vara ute mycket....
Nää nu är det snart dags att gå tillbax från rasten.... om ca 20 min =)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: A Berecka

va rolit att Ida ha böjra fotbollsträning! :)

He bruka väl din å min mor pyssel ve i malgovik när odm va smo tro ja :)

2010-05-04 @ 16:02:40
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0