Luftslottet som sprängdes

Guh så jävla bra, den triologin är absolut det bästa jag sett på Väldigt väldigt länge!!!
Svenska filmer brukar inte vara så himla bra, förutom wallanderfilmerna då, men alltså SJUKT bra!!!
Jag rekomenderar den till allt och alla, många ++++++++++ från mig!!!

Ihelgen jobbar jag, idag gick jag ett skit pass- 8.30-20.00 riktigt drygt faktiskt, men de är tur jag ha bra arbetskamrater!!!!
På rasten va jag å linda å köpte fika på OK sen åkte vi  ne på stalle å sörre innan de va dags att åka tillbax på arbetet... De va en lugn å mysig kväll på jobbet iaf =)

Hmmm... det är så mycket jag vill skriva men tro jag skiter i faktiskt eller?.Näää... ibland känns det som att man bara vill skrika ut sin frusteration och irritaton... men Känner att det inte är värt att ödsla energi å ork på... MEN det finns väldigt få människor i min omgivning som riktigt kan suga musten från mig, inte för att det hänt nå ofta men sånna gånger bli jag aldeles mjack.
Men vill dom hålla på så måst dom få göra det, men jag tyck iaf att det börja gå över styr nu... 
Hur ska man veta vad som är sant å inte?? Vad ska man tro eller inte tro??? SUCK....????? 


Nää nu ska jag släppa det där, för i dag hade va jag tydligen enligt FB 100% LUCKY.
Å de är jag ju, för jag har världens underbaraste familj och vänner, Ni vet vilka ni är-även fast jag är dålig på att säga det så är ni UNDERBARA!!! LAAV all of you...
också är jag så oerhört tacksam mot alla er att ni finns. 

Ikväll så sover Ida gumman över hos en killkompis, det är så roligt! Hon tycker verkligen om att vara där, är nästan som ett 2:a hem ibland känns det som... Och att dom leker å kommer överens så bra, är så himla skoj!

Nää nu tro jag att sängen ropar - ska upp 06.00 i morgonbitti, känns skönt att sluta kl fem, om jag int kan flexa redan kl 4 vore juh ännu bättre!!!

Puss å Gonatt            

********************************************************
Vänskap, det är att tala sanning
det är att kunna lita på varandra
det är att känna sig trygg
det är att ha någon vid sin sida

Vänskap är någonting mycket fint
Vänskap är som en blomma

Ibland förvandlas blomman
Kärlek, blomman blir till kärlek

Kärlek det är att vara sig själv med någon annan
Det är att få uppleva något fantastiskt

*********************************************************


Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller med till fullo att vissa saker håller på att gå överstyr. Lögner och hot mot oss bybor får en verkligen att börja undra!!!Det är bara att försöka att inte ta åt sig av denna rappakalja./Kramar Kristina

2010-04-25 @ 17:13:29
Postat av: A Berecka

Sova över, ja man kom ihåg hur roligt he va :) Nog vare himla skoj när man va litn alltid!

2010-05-04 @ 16:00:46
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0