Nu vill jag att snön ska tina bort

när man väl tro att våren är kommen och att snön ska tina bort, Då jäklar snöa det... jaa men det är ju så alla år iof, de är ju nysnön som ska ta bort den gamla sägs det!!

Blås gör de å, och jag som tänk mej en härlig tur med wacker.. sånna här dagar hade jag önskat att jag löst kortet på stallet, även fast dom ta en fasligt hög summa/halvår...

men jag få nog ta å lösa de till hösten så man kan träna i nån ordning...

Jag ha sån lust att rida å träna, men när det är så här ute känns de faan inge roligt... tur jag ha barna som jag kan leka med.

Just nu sitter axel å käkar mellis, en macka å festis... mmmmmm säger han för varje tugga.. Pappa dan ha precis hämtat hem stor tjejerna från bussen, så nu vill nog dom å ha mellis skull jag tro!

Känner att jag vill göra nå roligt, riktigt roligt men jag vet inte vad... nått förslag???
men men i kväll kommer  Alexandra hit, min kusins barn som vill pyssla om mina fyrfotade älsklingar.

Jag berättar mera sen.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0