Inskolning

Så har verkligheten kommit i kapp mig....
Axel ha blive stora killen å börjat på dagis, idag var 2:a dagen på inskolningen och det gick näst intill smärtfritt, de enda som hände var att han trillade å slog sig under ögat, fick en blåning å svullnad på direkten, så ont gjorde de en liiiiten stund :)

Ida ha börjat skolan igen efter jullovet och tycker de är roligt att få va me sina kompisar igen.

JAG ha börjat jobba på min 70% tjänst på demensen... som sakt back to reality....
Började hårt 7-16 igår, idag va jag ledig men gatt ne på schematräff i 2 timmar iaf...

Ikväll ha jag å Ingela ridit på våra små, min va inte så himla samarbetsvillig men han blev iaf svettig, så jobba fick han iaf:)

Nää nu ska jag fika, gå å lägga mig, för i morgon bli d antagligen en till dag på dagis, (även fast pappa är pappaledig) hm... jaa vi få väl se, bero väl på om d blidde nån besiktning... sen jobb 12-21

over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0