Shopping/Rea

En liten uppdatering om min vardag: P - Bra va linda??


Nu ha Nennaz Utförsäljning & 50% rabatt på allt ...
Så jag flexade från jobbet si sådär 5-10 minuter före jag slutade för att hinna dit.
Låste in nyckeln till avdelningn i skåpet, och skulle precis ta steget ne för trappen  Då  chefen ropade & skull surr om en sak först .. suck .. Kände mig Liiite stressad Eftersom barna skalle hämtas  på fritids å dagis ...
skyndade mig  på Nennaz och konstigt nog hittade jag 5 plagg!! Gach, annars Hitt man juh aldrig nått ... konstit men Bra att man gör d ,Då allt är så mycket billigare.
de jag köpte var:
* Svarta byxor
* klänning
* tunika
* topp
* Tröja
Allt Detta för ynka 700 kr, de tyck jag va Ett KAP ...
Dessutom kund jag ha allt, ävenfast jag Int Provat Innan:)


Axel sen sover halv sju, Ida är hos kussarna, hästarna stå översnöad i hagen, Nila ligg i kojan å dan Fick Snöskottarskiftet. Nu är de väl bara de vanliga rutinerna som Väntas-fika-borst tändren å gå å lägg sig, sen på mig Hästarna i Stalle "... Faan-gaaah-ha glömt Att mocka idag ... aja .....

De Som Inte ha Hänt-kommer Att hända. men När vette faan!

pöss



Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja de va bra du uppdaterade!

2010-01-29 @ 16:19:05
Postat av: A Berecka

hördu va härligt du fynda nå kläa :)

2010-02-05 @ 10:48:57
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0