Skitsjuka :(

Ida åkte på magsjuka på torsdagkväll, trodde att de gått över när fredan' va lugn... men tji fick vi... då åkte axel på d, sen hick d över, å i samma veva fick jag d, så nu är jag inne på dag 3 med skitsjuka... Tur vi ha blöjbarn säger jag då bara;). Idag så¨åkte pappa dan på de´.. men lika bra d, då ha vi förhoppningsvis gjort bort de...

Barna är hemma från skola å dagis, jag är hemma från jobbe å dan är pappaledig...
pappaledig för att inskola axel på dagis... hoppas vi bli frisk så vi kan göra bort d i slute på veckan...

Nää nu ska dan å ida åka på affärn å handla lite cola å blåbärssoppa, bikarbonat å lite annat....


Kommentarer
Postat av: A Berecka

Ja huvvaligen va drygt tökke ä, hoppas ni är friska å krya nu allihopa å att Axels dagispremiär gå bra :) Kram kram

2010-01-20 @ 12:32:45
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0