~kallväre~

Först å främst bli ja så less på detta kallvär som invarderat vår by!!!
Varför måste det vara så förvillat kallt??? Jag sitt inne å snörvel å snyt näsan, öga rinn å händren ä som isbita...
D ända jag gör ute om dagarna är att se till mina 4-benta vänner få sina portioner mat å att jag mocka skit...
Men ikväll hade jag tur, Dan å "maggan" mockade, synd bara att jag inte hade kameran me mig ut, för bildbevis...
Jag läängtar verkligen efter en ridtur, å wacker skull verkligen behöva röra på sig...

Idag ha jag faktiskt fyndat på lantmanna/granngården, jag hittade ett par svarta snygga graninge skor till ett jävla bra pris, Har kostat 1295 kr NU 350 kr inte illa va´??
Handskar -30%
Reflextäcke-30%
jacka-30%
säger bara d... IBLAND HA JAG FAKTISKT TUR!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag for vi ne på plassn' för att Ida skull ta hål i öra, vilket inte blev av.
Hon som kunde ta hål, låg å sov - hade jobbat natt.
Så då for vi på Granberge å gofika ist.
Nää nu tro jag att jag ska ducha å gå i säng
känn mej inge kry..
känner mig liiite som han nedan ;)


snuskit va??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0