4:e maj

I dag fyllde mosters jänta 9 år... De gå så himla fort, känns inte som att dom ska vara så stora... hm... jaa dom väx i kapp oss fortare än vad vi tro...
Moster hade bakat så himla goa bakverk, hon ä då för duktig... önskar att jag å hade liite av hennes "bak" i mig=)
Efter kalaset åkte vi ne på plassn å handlade lite. Axel snora å snora, hade feber, då jag inte hittade nå suppar, åkte jag å lånade av grannen, vars jänta å hade feber=(  (tack maria)

På kvällen tog jag å grannen I hästarna ut på en liten tur i skogen, gammsåga runt. både vi å hästarna tyckte de va super kul!! Wacker galopperade som aldrig förr, men helt under kontroll=) han ha blive så duktig så....
Sen kom I hit, vi satt å surra å kika på datorn lite, & helt plötsligt va klocka 22:30 =O
de ä fortfarande vissa nätter minus ute... Funderade på om wacker å nisse skulle få vara ute, men kände sen att dom fick komma sig in ändå...

Nää nu ska jag fara upp till grannen K och ge henne en lite försenad födelsedagspresent å drick en kopp innan jag far hem.

Joo skotta skit i mängder gjorde jag i går... suck... men fint bli de´...

pöss

Kommentarer
Postat av: A Berecka

gammsåga...va länge sen man va där. Roligt nu du å ha fått vår så he gå å rid mer :)

2010-05-12 @ 15:57:14
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0