Fotbollsmatch i malgovik

Idas lag vann första matchen mot vilhelmina, ställningen 9-4 tro jag, varav ett gjordes av IDA!!!!
Jag var verkligen impad, trodde faktiskt att hon skull stå med händerna i byxfickorna, men tji fick jag, hon va verkligen PÅ... Stolt mamma=)
Hon va verkligen viktig över vad hon skull ha för fotbolls sockar, shorts å benskydd, Tur hade vi iaf när vi skulle köpa skydden, bara ett kvar... men synd om mosters lill gumma som å skull ha benskydd- å då va dom slut, så hon kunde inte vara med på matchen =(
Ikväll ha jag longerat wacker å duschat Nisse, känner mig trött å slut på allmänt, känns verkligen att jag gått upp i tid på jobbet så nu jobbar jag 95% ist för 70.. 25%gör ganska mycket, man jobba ju tammetusan JÄMT....phu... Men de ä ju bara under en period så de kom nog gå bättre snart=)
Ihelgen jobbar jag å älsklingen så då kommer farmor å farfar hit för att va me barna, super duper=)

De va nå mer jag skull ta å printa ne men... Minnet är bra men kort.....
-Joo nu kom jag på de, Vi väntar tillökning i familjen och det är nog när som hälst... missan ska ha bäbisar*suck*

so long          ni som nu läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha här är det också tillökning, Jasmine är jätte stor!

2010-05-27 @ 23:33:08
Postat av: A Berecka

Va kull att Ida spelar fotboll :) Hon gå i mormors fotspår, ha för mej att Karin o mamma spela i malgovik när dom va små :) Du få lägg opp lite mer bilda tyck ja ;) Å när dom söta små kattungarna kommer måst vi ju få se en bild :)

Kram kram

2010-06-01 @ 11:55:21
URL: http://dorronpiken.blogg.se/dorronpiken/
Postat av: eva

Hej gumman! fan va jag hajja till när de stod att ni skulle ha tillökning! HAHAHA!! Ja du, ser att du ska jobba mer ett tag.. själv ska jag börja jobba 100% i höst =(

2010-06-10 @ 20:03:05
URL: http://littlevanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0